Sellelt lehelt leiad vastused korduma kippuvatele küsimustele. Kui vastus Sinu küsimusele siiski puudub, siis võta meiega KONTAKTI.

Tellimine ja maksmine

Kas tellimuse sooritamiseks on kohustuslik eelnev registreerumine?
Tellimuse saate esitada ilma registreerimata, täites vaid tellimuse jaoks vajalikud väljad paki saatmiseks

Millised on tasumise tingimused?
Kui tellimus on tehtud, tuleb arve tasuda 48 tunni jooksul. Tellimuse kohta tuleb teil teadis e-mailile ja see on ka juba arve ning te saate seda välja printida. Tooted saadetakse välja üldjuhul 1-3 tööpäeva jooksul peale raha laekumist meie arveldusarvele.

Kust ma leian arve maksmiseks vajalikud andmed?
Tellimuse kinnitamisel laekub Teile e-postkasti teadis vajaliku informatsiooniga tasumiseks. Samuti on Elexiri kodulehel kontaktide all olemas pangakonto number, millele saate tellimuse eest tasuda.

Ma maksin raha oma tellimuse eest puhkepäeval või riigipühal.
Millal tellimusega tegelema hakatakse?

Teie tellimusega tegeletakse lähimal tööpäeval.

Ma tasusin arve ülekandega ja soovin oma tellimusele ise järele tulla.
Millal ma saan seda teha?

Tellimusele on võimalik järele tulla peale ülekande tegemist ja laekumise kinnituse saamist. Palume tellimusele järgi tulles eelnevalt ette teatada ja aeg kokku leppida e-maili teel info @ goji.ee või telefonil 55 61 38 47.

Kas mina ise pean oma tellimusele järele tulema?
Ei, see pole kohustuslik. Tellimusele võib järele tulla inimene, keda selleks isiklikult volitate. Vajalik on prinditud arve olemasolu. Küsimuste korral helistame Teile. Eelnevalt palume Teil sellest teavitada meiliaadressile info @ goji.ee.

Kohaletoimetamine

Millal mulle tasutud tellimus saadetakse?
Tellimus saadetakse teile 48 tundi jooksul, kuid üldjuhul mitte hiljemalt kui 3 tööpäeva pärast raha Eclat OÜ kontole laekumist.

Kas ma saan ise oma tellimusele järele tulla, et mitte postikulusid tasuda?
Jah, teil on selline võimalus. Tallinas kauba kättesaamiseks palume eelnevlt kokku leppida sobiva aja ja koha.

Kuidas ma teada saan, et pakk on saabunud minu postkontori või SmartPosti automaadi?
Paki jõudmisel postkontorisse saadetakse Teie postkasti vastav kirjalik teade. Juhul kui valisite SmartPosti teenuse, saadetakse paki saabumisel Teie valitud SmartPosti pakiautomaati Teie mobiilile SMS isikliku uksekoodiga.

Kui kaua ma pean ootama, et tellimus kätte saada?
Tarneaeg sõltub valitud kohaletoimetamise viisist. SmartPostiga saate oma paki tellimuse tasumise päevast tavaliselt 2-4 päeva jooksul. Lähimasse postiasutusse saate paki tavaliselt 3-5 päeva jooksul tellimuse tasumise päevast.

Vastuseta küsimuste korral kirjutage meile aadressile info @ goji.ee. Vastame Teile e-maili teel esimesel võimalusel.