KKK - Korduma Kippuvad Küsimused

Kas tellimuse sooritamiseks on kohustuslik eelnev registreerumine?

Tellimuse saate esitada ilma registreerimata, täites vaid tellimuse jaoks vajalikud väljad paki saatmiseks.

Ma tasusin arve ülekandega ja soovin oma tellimusele ise järele tulla.
Millal ma saan seda teha?

Tellimusele on võimalik järele tulla peale ülekande tegemist ja laekumise kinnituse saamist. Palume tellimusele järgi tulles eelnevalt ette teatada ja aeg kokku leppida e-maili teel info @ goji.ee või telefonil 55 61 38 47.

Kas mina ise pean oma tellimusele järele tulema?

Ei, see pole kohustuslik. Tellimusele võib järele tulla inimene, keda selleks isiklikult volitate. Vajalik on prinditud arve olemasolu. Küsimuste korral helistame Teile. Eelnevalt palume Teil sellest teavitada meiliaadressile info @ goji.ee.

Millal mulle tasutud tellimus saadetakse?

Tellimus saadetakse teile 48 tundi jooksul, kuid üldjuhul mitte hiljemalt kui 3 tööpäeva pärast.

Kuidas ma teada saan, et pakk on saabunud minu postkontori või SmartPosti automaadi?

Paki jõudmisel postkontorisse saadetakse Teie postkasti vastav kirjalik teade. Juhul kui valisite SmartPosti teenuse, saadetakse paki saabumisel Teie valitud SmartPosti pakiautomaati Teie mobiilile SMS isikliku uksekoodiga.

Kui kaua ma pean ootama, et tellimus kätte saada?

Tarneaeg sõltub valitud kohaletoimetamise viisist. SmartPostiga saate oma paki tellimuse tasumise päevast tavaliselt 2-4 päeva jooksul. Lähimasse postiasutusse saate paki tavaliselt 3-5 päeva jooksul tellimuse tasumise päevast.